تعمیرگاه مجاز مرکزی لوازم خانگی

تعمیرگاه مجاز مرکزی تعمیرات لوازم خانگی

تعمیرگاه مجاز مرکزی لوازم خانگی

تعمیرگاه مجاز مرکزی تعمیرات لوازم خانگی

ما یک تعمیرگاه معتبر در شهر تهران هستیم که سالهاست با توجه به تعامل با برند های معتبر روز دنیا کار پشیبانی از محصولاتشان رابه عهده گرفته ایم و همیشه در این کار موفق بوده ایم

کلمات کلیدی

نمایندگی مجاز تعمیر ماشین لباسشویی

تعمیر لوازم خانگی

نمایندگی مرکزی ماشین لباسشویی بوش

تعمیرگاه تخصصصی ماشین لباسشویی بوش

تعمیرکار متخصص ماشین لباسشویی بوش

نمایندگی مجاز تعمیر ماشین لباسشویی ویرپول

نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی ویرپول

خدمات پس از فروش ماشین لباسشویی ویرپول

نمایندگی مرکزی ماشین لباسشویی ال جی

تعمیرگاه مجاز ماشین لباسشویی ال جی

تعمیر ماشین لباسشویی ال جی

نصب و تعمیر کولر گازی

تعمیرگاه تخصصی کولر گازی

تعمیر تلویزیون

تعمیرات یخچال فریزر بوش

تعمیرگاه مرکزی ماشین لباسشویی ویرپول

تعمیر تخصصی ماشین لباسشویی ویرپول

تعمیرات تخصصی ماشین لباس شویی ال جی

نمایندگی نصب و تعمیر کولر گازی

نمایندگی مرکزی تعمیر ماشین لباسشویی سانیو

ماشین لباسشویی سانیو

تعمیرات تخصصی ماشین لباسشویی سانیو

تعمیر فوری ماشین لباسشویی سانیو

نکات نصب کولر گازی

نمایندگی مرکزی نصب و تعمیر کولر گازی

نصب اسپیلت در تهران

نمایندگی مجاز تعمیرات یخچال فریزر آاگ

نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر آاگ

تعمیرگاه مرکزی یخچال فریزر آاگ

ماشین لباسشویی اوشن تعمیر

4 مشکل متداول تلویزیون های ال ای دی (LED) سونی

جمعه, ۳ خرداد ۱۳۹۸، ۰۳:۴۰ ب.ظ

در این مطلب 4 مورد از رایج ترین مشکلات تلویزیون های ال ای دی سونی که ممکن است با آنها روبه رو شوید را مورد بحث قرار داده و در هر مورد نحوه تشخیص و عیب یابی مشکل را شرح می دهیم. همچنین راهنمایی های لازم در خصوص چگونگی رفع مشکل مربوطه را برای شما عزیزان ارائه داده ایم.

توجه داشته باشید که مشکلات مورد بحث برای همه تلویزیون های LED سونی، تقریبا مشابه است، لذا مطالب گفته شده کاربرد عمومی دارند.

همچنین به یاد داشته باشید که انجام هرگونه تعمیرات بر روی تلویزیون های ال ای دی sony به دانش و تجربه بالا نیازمند است. به دلیل ماهیت الکتریکی و حساس بودن بردها و قطعات تلویزیون، امکان آسیب رساندن به دستگاه و خسارت هنگفت وجود دارد.

در صورتی که تلویزیون ال ای دی سونی شما نیز با این مشکلات مواجه شده و یا مشکلات مشابهی دارد که از عیب یابی و یا رفع آنها ناتوانید، با تکنسین های متخصص و مجرب کاراباما تماس بگیرید. ما در کاراباما به شما بهترین متخصصان تعمیر تلویزیون سونی را پیشنهاد می کنیم. 

صفحه تلویزیون LED تصویر ندارد

در این مورد، احتمالا بخش منبع تغذیه داخل تلویزیون ال ای دی سونی دارای اشکالاتی است. بخش منبع تغذیه مسئول دریافت جریان و ارسال آن به تمام اجزای تلویزیون ال ای دی سونی است. این بخش به علت افزایش های ناگهانی در ولتاژ ورودی دستگاه، ایرادات یا مشکلاتی پیدا می کند. معمولا خازن ها در بردهای منبع تغذیه خراب شده و می سوزند. در صورتیکه تلویزیون ال ای دی سونی را باز کرده و به مدارها نگاهی بیاندازید، می توانید این موضوع را با یافتن خازنهای باد کرده و یا سوخته که سیاد رنگ می شوند، تشخیص دهید. این مشکل در اکثر تلویزیون های ال ای دی (LED) مدرن سونی، رایج بوده و تعمیر آن نیز ساده می باشد. توصیه می شود برای تعویض خازن که به تجربه و مهارت های الکتریکی و لحیم کاری نیاز دارد، تکنسین متخصصی را پیدا کرده و کار را به او بسپارید.

 

تلویزیون ال ای دی سونی به هنگام روشن شدن دارای خطوط افقی است

در این مورد، ریشه مشکل در ضعیف بودن سیگنال در کابل دستگاه گیرنده دیجیتال تلویزیون است که به تلویزیون ال ای دی سونی متصل می شود. اگر این دستگاه گیرنده را به یک تلویزیون قدیمی وصل کنید، این مشکل ممکن است ظاهر نشود. دلیل این امر این است که تلویزیون های قدیمی تر، برای کار به سیگنال ورودی ضعیف تری نیاز دارند، اما تلویزیون های ال ای دی سونی مدرن اینچنین نبوده و به سیگنال ورودی قوی تری محتاجند. بنابراین، تعویض دستگاه گیرنده به مدل گیرنده دیجیتال HD احتمالا مشکل شما را برطرف خواهد نمود.

 

تلویزیون LED سونی صدا ندارد

تلویزیون ال ای دی سونی را از برق جدا کنید، سپس دکمه روشن/خاموش تلویزیون LED فشار داده و 10 ثانیه نگه دارید (دکمه ای که بر روی تلویزیون است و نه کنترل). بعد از یک دقیقه انتظار، مجددا تلویزیون را به پریز برق متصل کنید و دکمه روشن را یک بار فشار دهید. سپس تنظیمات خروجی صدای تلویزیون را تغییر داده و آن را به چند بلندگوی خارجی متصل نمایید. در صورتی که بلندگوها کار می کنند، به وضوح مشخص است که بلندگوهای داخلی تلویزیون از کار افتاده اند. اگر بلندگوها کار نمی کنند، احتمالا آی سی صوتی که بلندگوهای داخلی را اداره می کند، از کار افتاده است. معمولا استفاده از امپلیفایرهای آی سی کم ولتاژ و ارزان قیمت که بر اثر حرارت از کار می افتند، در بسیاری از تلویزیون های ال ای دی، رایج است. در این مواقع تعویض ساده یک آی سی صوتی مشکل را برطرف می نماید.

 

تلویزیون LED سونی به وای فای متصل نمی شود

اولین گام در اینجا این است که تشخیص دهید مشکل در تلویزیون است و یا در مودم تان. اگر تلویزیون در اتصال به دستگاه تلفن همراه شما مشکلی نداشته باشد، احتمالا مودم شما ایراد دارد. تنظیمات مودم را بروز رسانی نمایید. اگر این کار افاقه نکرد، مودم را ریست کرده و به حالت تنظیمات کارخانه برگردانید. با اینکار احتمالا مشکل شما حل خواهد شد. همچنین اگر قدرت سیگنال ضعیف نیست، می توانید از آداپتورهای وای فای پرتابل مانند USB استفاده نمایید.


  • sam sami

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی