تعمیرگاه مجاز مرکزی لوازم خانگی

تعمیرگاه مجاز مرکزی تعمیرات لوازم خانگی

تعمیرگاه مجاز مرکزی لوازم خانگی

تعمیرگاه مجاز مرکزی تعمیرات لوازم خانگی

ما یک تعمیرگاه معتبر در شهر تهران هستیم که سالهاست با توجه به تعامل با برند های معتبر روز دنیا کار پشیبانی از محصولاتشان رابه عهده گرفته ایم و همیشه در این کار موفق بوده ایم

کلمات کلیدی

نمایندگی مجاز تعمیر ماشین لباسشویی

تعمیر لوازم خانگی

نمایندگی مرکزی ماشین لباسشویی بوش

تعمیرگاه تخصصصی ماشین لباسشویی بوش

تعمیرکار متخصص ماشین لباسشویی بوش

نمایندگی مجاز تعمیر ماشین لباسشویی ویرپول

نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی ویرپول

خدمات پس از فروش ماشین لباسشویی ویرپول

نمایندگی مرکزی ماشین لباسشویی ال جی

تعمیرگاه مجاز ماشین لباسشویی ال جی

تعمیر ماشین لباسشویی ال جی

نصب و تعمیر کولر گازی

تعمیرگاه تخصصی کولر گازی

تعمیر تلویزیون

تعمیرات یخچال فریزر بوش

تعمیرگاه مرکزی ماشین لباسشویی ویرپول

تعمیر تخصصی ماشین لباسشویی ویرپول

تعمیرات تخصصی ماشین لباس شویی ال جی

نمایندگی نصب و تعمیر کولر گازی

نمایندگی مرکزی تعمیر ماشین لباسشویی سانیو

ماشین لباسشویی سانیو

تعمیرات تخصصی ماشین لباسشویی سانیو

تعمیر فوری ماشین لباسشویی سانیو

نکات نصب کولر گازی

نمایندگی مرکزی نصب و تعمیر کولر گازی

نصب اسپیلت در تهران

نمایندگی مجاز تعمیرات یخچال فریزر آاگ

نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر آاگ

تعمیرگاه مرکزی یخچال فریزر آاگ

ماشین لباسشویی اوشن تعمیر

علت سر و صدای زیاد کولر گازی اجنرال

پنجشنبه, ۲۰ تیر ۱۳۹۸، ۰۱:۵۱ ب.ظ

کولر گازی های اسپلیت، همانطور که از نام آنها پیداست، دارای دو بخش مجزا بوده و بخش پر سر و صدای آنها که کمپرسور می باشد، در خارج از اتاق قرار می گیرد. با وجود اینکه این مدل از کولرهای گازی نسبت به مدل پنجره ای سر و صدای کمتری تولید می کنند، اما همچنان با گذشت زمان و بر اثر استهلاک، میزان سر و صدای تولیدی آنان ممکن است افزایش یافته و صدای ناهنجار و آزاردهنده ای تولید نماید.

در این مطلب قصد داریم در رابطه با سر و صدای بیش از حد کولر گازی اجنرال و دلایلی که منجر به این مشکل می شود و راهکارهای رفع صدای کولر گازی اجنرال صحبت نماییم.

در صورتی که به هر گونه خدمات سرویس، تعمیر و یا نصب کولر گازی اجنرال نیاز دارید می توانید درخواست خود را از طریق تماس با شماره 54584-021 و یا فرم ثبت درخواست آنلاین ثبت کنید.

سر و صدای پنل بیرونی کولر گازی

 

·       کمپرسور: با‌گذشت زمان و بالا رفتن عمر کمپرسور، به طور طبیعی صدای تولیدی آن بیشتر می شود. در این حالت نیازی به تعویض کمپرسور نیست. معمولا هنگامی که کمپرسور به سر و صدا می افتد، تا چند سال پس از آن هم کولر گازی OGeneral در شرایط خوبی قرار داشته و کارایی بالایی خواهد داشت. با این حال، اگر به خاطر کاهش سر و صدا ترجیح می دهید که کمپرسور کولر گازی اجنرال را تعویض کنید، توصیه می شود که حتما انجام این کار را به یک تعمیرگاه مجاز کولر گازی اجنرال بسپارید.

·       موتور فن دو شفتی: یکی از اجزای پنل بیرونی کولر گازی اجنرال، فن دو شفتی آن است که دارای یاتاقان هایی است که روغن کاری شده اند. این روغن کاری برای یاتاقان ها همیشگی بوده و جهت کارکرد صحیح و البته بی سر و صدای آن ها لازم است. در صورتی که پس از گذر زمان روغن یاتاقان ها از بین رفته و خارج شود، موتور شروع به سر و صدا می کند. در این حالت تعویض موتور فن دوشفتی لازم است!

·       پره فن: پروانه فن کندانسور پنل بیرونی کولر گازی اجنرال یکی از منابع تولید سر و صدا می باشد. در صورتی که پره های پروانه شکسته شده و یا به جایی گیر کنند و یا هرگونه ایراد دیگری در پروانه فن وجود داشته باشد، صدای تولید شده می تواند آزاردهنده باشد. جهت تعمیر کولر گازی خود و تعویض پروانه فن کندانسور، از کمک تکنسین مجرب استفاده کنید.

·       موتور فن: ممکن است پس از عیب یابی کولر گازی اجنرال خود به این نتیجه برسید که صدای تولید شده کولر گازی، به دلیل ایراد در موتور فن پنل بیرونی است. ممکن است بلبرینگ های موتور فن خراب شده باشند، که در این حالت کل موتور فن باید تعویض گردد. بهتر است تشخیص سالم بودن بلبرینگ ها و مجموعه موتور فن را به تعمیرکار باتجربه بسپارید.

 

سرو صدای پنل داخلی کولر گازی

 

·       فن دمنده: دمنده یا Blower کولر گازی و فن آن را چک کنید. مطمئن شوید فن لقی ندارد. عدم ثبات فن دمنده و ساییده شدن پروانه های آن به جایی و یا شکستگی آنها موجب تولید سر و صدا در مجموعه می گردد. در این مواقع تعویض فن دمنده مورد نظر خواهد بود.

·       موتور فن دمنده: ممکن است صدای تولید شده از پنل داخلی به موتور دمنده مربوط باشد. یاتاقان موتور را بررسی کنید. در صورت وجود هرگونه ایرادی در آنها و یا سایر قسمتهای موتور فن دمنده، این قطعه را باید تعویض نمایید.


  • sam sami

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی