تعمیرگاه مجاز مرکزی لوازم خانگی

تعمیرگاه مجاز مرکزی تعمیرات لوازم خانگی

تعمیرگاه مجاز مرکزی لوازم خانگی

تعمیرگاه مجاز مرکزی تعمیرات لوازم خانگی

ما یک تعمیرگاه معتبر در شهر تهران هستیم که سالهاست با توجه به تعامل با برند های معتبر روز دنیا کار پشیبانی از محصولاتشان رابه عهده گرفته ایم و همیشه در این کار موفق بوده ایم

کلمات کلیدی

نمایندگی مجاز تعمیر ماشین لباسشویی

تعمیر لوازم خانگی

نمایندگی مرکزی ماشین لباسشویی بوش

تعمیرگاه تخصصصی ماشین لباسشویی بوش

تعمیرکار متخصص ماشین لباسشویی بوش

نمایندگی مجاز تعمیر ماشین لباسشویی ویرپول

نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی ویرپول

خدمات پس از فروش ماشین لباسشویی ویرپول

نمایندگی مرکزی ماشین لباسشویی ال جی

تعمیرگاه مجاز ماشین لباسشویی ال جی

تعمیر ماشین لباسشویی ال جی

نصب و تعمیر کولر گازی

تعمیرگاه تخصصی کولر گازی

تعمیر تلویزیون

تعمیرات یخچال فریزر بوش

تعمیرگاه مرکزی ماشین لباسشویی ویرپول

تعمیر تخصصی ماشین لباسشویی ویرپول

تعمیرات تخصصی ماشین لباس شویی ال جی

نمایندگی نصب و تعمیر کولر گازی

نمایندگی مرکزی تعمیر ماشین لباسشویی سانیو

ماشین لباسشویی سانیو

تعمیرات تخصصی ماشین لباسشویی سانیو

تعمیر فوری ماشین لباسشویی سانیو

نکات نصب کولر گازی

نمایندگی مرکزی نصب و تعمیر کولر گازی

نصب اسپیلت در تهران

نمایندگی مجاز تعمیرات یخچال فریزر آاگ

نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر آاگ

تعمیرگاه مرکزی یخچال فریزر آاگ

ماشین لباسشویی اوشن تعمیر

اهمیت شیر برقی در ماشین های لباسشویی آاگ از این جهت بوده که این قطعه مقدار آب ورودی به ماشین را در حین فرآیند شستشو کنترل می کند. شیرهای برقی بر دو نوع در بازار موجودند: یکی برای آب سرد و یکی برای آب گرم. البته در برخی از ماشین لباسشویی های آاگ مدرن امروزی فقط یک شیر برقی برای آب سرد وجود دارد. در این نوع از ماشین های لباسشویی aeg، آب گرم مورد نیاز دستگاه از طریق گرم کردن آب توسط هیتر یا گرمکن ماشین تأمین می شود.

یکی از رایج ترین دلایل خرابی شیرهای برقی، یخ زدن آب در داخل آنها و همچنین لوله ها در فصول سرد سال می باشد. این امر بدلیل انبساط آب در حالت یخ موجب ایجاد نشتی در شیرهای برقی و خرابی آنها می گردد. در صورت مشاهده آب جمع شده در زیر و یا پشت دستگاه ماشین لباسشویی آاگ، ابتدا لاستیک دور درب را بازرسی نمایید. در صورت سالم بودن لاستیک دور درب، مشکل به احتمال زیاد از شیر برقی ماشین می باشد. همچنین در صورتی که نشتی آب در هنگام مرحله آبگیری اتفاق بیوفتد، حتما ایراد از شیر برقی می باشد.

در صورتی که توانایی تعمیر و تعویض شیر برقی ماشین لباسشویی آاگ خود را دارید، می توانید با پیگیری آموزش مرحله به مرحله ای که در ادامه برای شما قرار داده شده، مشکل دستگاه خود را برطرف نمایید. با این وجود در صورت نداشتن توانایی و یا اطمینان از صحت تعمیرات، بهتر است که از خدمات فنی تعمیرگاه های مجاز تعمیر ماشین لباسشویی آاگ بهره بگیرید.

وسایل و ابزارآلات مورد نیاز:

شیر برقی جدید، پیچ گوشتی، انبردست

 

ایمنی!

پیش از انجام هرگونه عملیاتی بر روی ماشین لباسشویی آاگ، ابتدا حتما دوشاخه دستگاه را از پریز برق بیرون کشیده و سپس مراحل بعدی را پیش بگیرید. در این تعمیر با سیم ها سر و کار خواهیم داشت، لذا ایمنی و پیشگیری از برق گرفتگی بسیار حیاتی است.

مرحله اول– باز کردن پیچ پنل بالایی و دسترسی به شیرها

برای اینکه به شیرهای برقی دستگاه دسترسی داشته باشید، لازم است که ابتدا پنل بالایی را باز کنید. برای اینکار پیچ های پنل را که در پشت دستگاه (در برخی مدلها در کنار) قرار گرفته اند، باز نمایید و سپس پنل را به سمت عقب کشیده و بردارید. با برداشته شدن پنل می توانید شیرهای برقی را مشاهده کنید.

همانطور که گفتیم دو شیر برقی وجود دارد که یکی مربوط به آب سرد است و دیگری مربوط به آب گرم می باشد. معمولا فیلتر شیر برقی آب گرم را به رنگ قرمز می سازند. همچنین ممکن است در برخی مدل ها شیر برقی آب گرم و سرد بهم چسبده باشند. برای اطمینان از وجود نشتی، بهترین کار دست زدن به اطرف شیر برقی می باشد.

 

مرحله دوم– جدا نمودن وخارج کردن شیر برقی معیوب

برای تعویض شیر برقی لازم است ابتدا تمامی اتصالات برقی و آبی آن راقطع نمایید. اتصالات برقی متصل به شیر (دسته سیم ها) را به کمک پیچ گوشتی تخت باز نموده و جدا کنید. به همین صورت شیلنگ های آب متصل به شیر را که توسط بست های فلزی محکم شده اند، باز نمایید. برای اینکار با استفاده از انبردست ابتدا بست ها را باز نمایید و سپس با تکان دادن شیلنگ و کمی زور دست آنها را از شیر برقی جدا نمایید.

در این مرحله لازم است تا شیر برقی را از بدنه دستگاه باز نمایید. برای این کار نحوه اتصال شیر به بدنه را به دقت بازررسی نموده تا نحوه باز نمودن شیر را متوجه شوید. در برخی از مدل ها بوسیله چند عدد پیچ، شیر به دستگاه محکم شده است و در مدل های دیگر روش های مختلف دیگری وجود دارد.

 

مرحله سوم– نصب شیر برقی جدید

در مرحله آخر و پس از باز کردن شیر برقی معیوب، نوبت به نصب شیر جدید می رسد. برای اینکار مراحل قبلی را به دقت و دقیقا به حالت معکوس انجام دهید. ابتدا شیر را در جای خود نصب نمایید و سپس اتصالات آبی و برقی آن را برقرار نمایید. در انتها با جا انداختن پنل بالایی، دستگاه را به حالت اولیه بازگردانید. در صورتی که در انجام هر یک از مراحل با دقت و مراقبت کارها را انجام دهید، هیچ مشکلی نخواهید داشت و ماشین لباسشویی آاگ شما با شیر برقی جدید آماده کار خواهد بود.


  • sam sami

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی