تعمیرگاه مجاز مرکزی لوازم خانگی

تعمیرگاه مجاز مرکزی تعمیرات لوازم خانگی

تعمیرگاه مجاز مرکزی لوازم خانگی

تعمیرگاه مجاز مرکزی تعمیرات لوازم خانگی

ما یک تعمیرگاه معتبر در شهر تهران هستیم که سالهاست با توجه به تعامل با برند های معتبر روز دنیا کار پشیبانی از محصولاتشان رابه عهده گرفته ایم و همیشه در این کار موفق بوده ایم

کلمات کلیدی

نمایندگی مجاز تعمیر ماشین لباسشویی

تعمیر لوازم خانگی

نمایندگی مرکزی ماشین لباسشویی بوش

تعمیرگاه تخصصصی ماشین لباسشویی بوش

تعمیرکار متخصص ماشین لباسشویی بوش

نمایندگی مجاز تعمیر ماشین لباسشویی ویرپول

نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی ویرپول

خدمات پس از فروش ماشین لباسشویی ویرپول

نمایندگی مرکزی ماشین لباسشویی ال جی

تعمیرگاه مجاز ماشین لباسشویی ال جی

تعمیر ماشین لباسشویی ال جی

نصب و تعمیر کولر گازی

تعمیرگاه تخصصی کولر گازی

تعمیر تلویزیون

تعمیرات یخچال فریزر بوش

تعمیرگاه مرکزی ماشین لباسشویی ویرپول

تعمیر تخصصی ماشین لباسشویی ویرپول

تعمیرات تخصصی ماشین لباس شویی ال جی

نمایندگی نصب و تعمیر کولر گازی

نمایندگی مرکزی تعمیر ماشین لباسشویی سانیو

ماشین لباسشویی سانیو

تعمیرات تخصصی ماشین لباسشویی سانیو

تعمیر فوری ماشین لباسشویی سانیو

نکات نصب کولر گازی

نمایندگی مرکزی نصب و تعمیر کولر گازی

نصب اسپیلت در تهران

نمایندگی مجاز تعمیرات یخچال فریزر آاگ

نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر آاگ

تعمیرگاه مرکزی یخچال فریزر آاگ

ماشین لباسشویی اوشن تعمیر

نصب و سرویس کولر گازی تراست

دوشنبه, ۲۴ تیر ۱۳۹۸، ۰۲:۲۷ ب.ظ

اگر به تازگی کولر گازی تراست خود را خریداری کرده اید و یا پس از اسباب کشی به خانه جدید خود قصد نصب کولر گازی تراست خود را دارید، بهتر است برای اینکار از تکنسین های باتجربه در امور سرویس و تعمیرات کولر گازی بهره ببرید.

نصب کولر گازی تراست بسیار مسئله مهم و حائز اهمیتی است. چرا که بسیاری از مشکلات آتی کولر گازی تان می تواند ناشی از نصب غیر اصولی و ناصحیح باشد. در صورتی که خود شما در اینکار تجربه کافی را دارید، توصیه می کنیم قبل از هر اقدامی، با مراجعه به دفترچه راهنما و مطالعه مراحل نصب دستگاه، روش صحیح و اصولی اینکار را فرا گیرید. در صورتی که خودتان از انجام آن پرهیز دارید، می توانید با تکنسین های مجرب سرویس و تعمیر کولر گازی برای انجام اینکار تماس بگیرید.

انجام سرویس های دوره ای کولر گازی

یکی دیگر از مواردی که در مورد کولرهای گازی تراست بسیار مهم است، سرویس کردن کولر گازی است. درواقع هدف از سرویس کردن، افزایش طول عمر مفید دستگاه و حفظ کارایی کولر در بالاترین حد ممکن خود است.

سرویس کولر گازی تراست شامل بررسی فیلترها، کویل ها، پره های کولر گازی و... بوده و همانطور که گفته شد، به منظور عملکرد موثر و بهینه انجام می گیرد. بنابراین در صورت غفلت و نادیده گرفتن سرویس های دوره ای کولر، راندمان کولر گازی در عین افزایش میزان مصرف، کاهش خواهد یافت.

·       فیلتر کولر گازی

از مهمترین کارهایی که در حین سرویس کولر گازی تراست باید توسط تکنسین انجام شود، تمیز کردن فیلتر و تعویض به موقع آن پس از چند دوره مصرف است. فیلترهای هوای کولر گازی به مرور زمان و بر اثر نشست گرد و خاک بر روی دریچه ها، مسدود شده که موجب محدود شدن جریان هوای عبوری از داخل سیستم می گردد. این امر به طرز قابل توجهی راندمان کاری دستگاه را پایین خواهد آورد.

فیلترهای هوا معمولا جایی در طول داک برگشتی قرار دارند. موقعیت متداول فیلترها در دیوار، سقف و یا در خود کولر گازی است. در کولر گازی های اتاقی، فیلترها در شبکه‌ جلویی که رو به اتاق است قرار دارند.

برخی از فیلترها را می توان چندین بار مورد استفاده قرار داد، به طوری که با شستشو و تمیز کردن آنها می توان دوباره در داخل سیستم کولر گازی از آنها استفاده کرد. اما برخی دیگر از فیلترها یکبار مصرف بوده و پس از مدت زمان مورد استفاده باید از کولر درآورده و دور انداخته شوند و با فیلتر جدید تعویض گردند.

به طور معمول فیلتر کولر گازی تراست را باید هر یک یا دوماه یکبار خارج کرده و تمیز نمود.

·       کویل کولر گازی

کویل های اواپراتور را می بایست هرساله بررسی و در صورت نیاز تمیز نمود. اینکار را جهت جلوگیری از کاهش قابلیت جذب گرما توسط کویل ها انجام می دهند.

بر اثر گذشت زمان، کویل اواپراتور کولر گازی تراست و کویل کندانسور گرد و غبار اطراف را بر روی خود جمع می کنند. هرچند فیلترهای هوا مانع از بروز این اتفاق در کویل های اواپراتور می شوند، اما گرد و غبار زیاد نیز می تواند در نهایت کویل های اواپراتور را بپوشاند. این گرد و غبارها با پوشاندن کویل ها سبب کاهش قابلیت جذب گرما توسط آنها می شوند و درنتیجه دستگاه به میزان کمتری قابلیت خنک کنندگی داشته و راندمان کاری پایین تری خواهد داشت.

کویل های کنداسور پنل بیرونی که در معرض شرایط آب و هوایی بدتری نیز قرار دارند، می تواند دچار آلودگی غباری و یا حتی پوشیده شدن با شاخ و برگ درختان و ... شوند. بررسی این کویل ها و اطمینان از تمیز بودن آنها و محیط پیرامون پنل بیرونی نیز کاری ساده و حیاتی است.

·       مجاری تخلیه پنل داخلی

گاهی اوقات به دلیل سختی آب و رسوبات ناشی شده، مجاری تخلیه پنل داخلی مسدود می شوند. در این مواقع، میزان رطوبت موجود در سیستم داخلی کولر گازی افزایش می یابد و این امر موجب نم زدن دیواری که کولر بر روی آن نصب گردیده و تغییر رنگ کاغذ دیواری شود.

 

مواردی که در سرویس دوره ای کولر گازی تراست حائز اهمیت بوده و باید بررسی شوند، بیشتر از اینهاست. با این حال به یاد داشته باشید که مراقبت از کولرتان می تواند در حفظ کارایی و راندمان دستگاه موثر بوده و عمر مفید آن را افزایش بخشد.

گاهی مواردی مازاد بر این مراقبت ها احساس می شود که جهت ارزیابی عملکرد کولر گازی تراست و بهبود آن لازم می باشد. این خدمات سرویس توسط تکنسین های مجرب ارائه شده و شامل موارد زیر است:

·       بررسی میزان سرمای کولر گازی

·       بررسی نشتنی مبرد یا گاز کولر با استفاده از نشتی سنج

·       جمع آوری گازهای نشت شده از کولر گازی که برای محیط و افراد خطرناک بوده و باید به صورت ایمن جمع آوری شوند

·       بررسی و رفع نشتی سیستم مرکزی

·       اندازه گیری میزان جریان هوا در کویل اواپراتور

·       کنترل ترتیب کنترل الکتریکی و تأیید عدم کارکرد همزمان سیستم گرمایشی و سرمایشی

·       پک نمودن ترمینال های برق، تمیز و محکم کردن آنها و عایق بندی در صورت نیاز

·       روغن کاری موتور فن ها

·       شستشوی پنل و کندانسور


  • sam sami

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی