تعمیرگاه مجاز مرکزی لوازم خانگی

تعمیرگاه مجاز مرکزی تعمیرات لوازم خانگی

تعمیرگاه مجاز مرکزی لوازم خانگی

تعمیرگاه مجاز مرکزی تعمیرات لوازم خانگی

ما یک تعمیرگاه معتبر در شهر تهران هستیم که سالهاست با توجه به تعامل با برند های معتبر روز دنیا کار پشیبانی از محصولاتشان رابه عهده گرفته ایم و همیشه در این کار موفق بوده ایم

کلمات کلیدی

نمایندگی مجاز تعمیر ماشین لباسشویی

تعمیر لوازم خانگی

نمایندگی مرکزی ماشین لباسشویی بوش

تعمیرگاه تخصصصی ماشین لباسشویی بوش

تعمیرکار متخصص ماشین لباسشویی بوش

نمایندگی مجاز تعمیر ماشین لباسشویی ویرپول

نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی ویرپول

خدمات پس از فروش ماشین لباسشویی ویرپول

نمایندگی مرکزی ماشین لباسشویی ال جی

تعمیرگاه مجاز ماشین لباسشویی ال جی

تعمیر ماشین لباسشویی ال جی

نصب و تعمیر کولر گازی

تعمیرگاه تخصصی کولر گازی

تعمیر تلویزیون

تعمیرات یخچال فریزر بوش

تعمیرگاه مرکزی ماشین لباسشویی ویرپول

تعمیر تخصصی ماشین لباسشویی ویرپول

تعمیرات تخصصی ماشین لباس شویی ال جی

نمایندگی نصب و تعمیر کولر گازی

نمایندگی مرکزی تعمیر ماشین لباسشویی سانیو

ماشین لباسشویی سانیو

تعمیرات تخصصی ماشین لباسشویی سانیو

تعمیر فوری ماشین لباسشویی سانیو

نکات نصب کولر گازی

نمایندگی مرکزی نصب و تعمیر کولر گازی

نصب اسپیلت در تهران

نمایندگی مجاز تعمیرات یخچال فریزر آاگ

نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر آاگ

تعمیرگاه مرکزی یخچال فریزر آاگ

ماشین لباسشویی اوشن تعمیر

آیا تلویزیون صفحه تخت شما دچار مشکل شده و به درستی کار نمی کند؟ قبل از تماس با تعمیرکار تلویزیون، ممکن است خودتان بتوانید مشکل تلویزیون تان را برطرف نمایید. در این مطلب، برخی از رایج ترین مشکلات تلویزیون های ال ای دی، ال سی دی، پلاسما و سایر تلویزیون های صفحه تخت امروزی را برای شما گردآوری نموده ایم و در هر مورد راهکار رفع مشکل را نیز اشاره خواهیم کرد.

لازم به تذکر است که، بسیاری از تعمیرات تلویزیون های پیچیده امروزی به دانش و تجربه بالایی نیازمند است. چرا که قطعات و اجزای الکترونیکی و نیز بردهای تلویزیون، بسیار حساس بوده و هزینه بالایی دارند. بر این اساس، در صورت کمبود تجربه و دستگاری سرخود تلویزیون امکان آسیب رساندن به دستگاه و به وجود آمدن خسارت های بالایی وجود دارد.

در صورتی که تلویزیون صفحه تخت شما با مشکلاتی که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت، مواجه بوده و یا مشکلات دیگری دارد که از رفع آنها ناتوانید، سریعا با نمایندگی تعمیر تلویزیون ال ای دی یا ال سی دی در کاراباما تماس گرفته و با متخصصان مجرب تعمیر تلویزیون ما، جهت تعمیر تلویزیون سونی، تعمیر تلویزیون سامسونگ و یا تعمیر تلویزیون ال جی خود مشورت نمایید. تکنسین های ما برای کمک به شما و تعمیر تلویزیون های صفحه تخت شما با هر برندی، در کوتاه ترین زمان ممکن، آماده اند.

 

1. تلویزیون یک صفحه آبی، سبز یا سیاه را نشان می دهد.

بطور خلاصه تلویزیون شما سیگنالی دریافت نمی کند. اطمینان حاصل کنید که دستگاه پخش کننده یا گیرنده دیجیتال (یا هر دستگاه دیگر) روشن بوده و ورودی ها یا اتصالات تصویری تلویزیون به درستی متصل شده اند. همچنین ورودی ویدئویی تلویزیون AV1، AV2، HDMI و یا غیره را نیز کنترل نموده و مطمئن شوید که کانال نمایش صحیح انتخاب شده است. اتصالات پشت تلویزیون را بررسی کنید تا شل نشده و جدا نشده باشند. اگر هیچ یک از این موارد کارساز نبود، ممکن است نیاز به تنظیم مجدد گیرنده دیجیتال باشد. اگر از پخش کننده دی وی دی استفاده می کنید، ممکن است مشکل از دستگاه پخش کننده باشد. همچنین کابل ویدئو یا کابل HDMI، ممکن است آسیب دیده باشد.

 

2. تصویر تلویزیون دچار اختلال شده و پیکسل ها به هم می ریزند.

این مورد به دلیل وجود سیگنال ضعیف است. در برخی موارد، این مشکل می تواند بدلیل ایراد در سیگنال ماهواره ای بین رویداد زنده و ایستگاه تلویزیونی باشد (به ویژه اگر در حال تماشای مسابقات ورزشی زنده در آن طرف دیگر دنیا هستید). اگر این اتفاق فقط زمانی می افتد، که شما بصورت اچ دی (HD) به تماشا می پردازید، ممکن است بدلیل آثار پردازش تصویر باشد. به عبارت دیگر، این مشکل از گیرنده است، نه مشکل تلویزیون. در صورتی که این اتفاق مرتبا تکرار می شود، می توانید تنظیمات میزان شفافیت یا برجستگی تصویر (sharpness) را کاهش دهید.

 

3. تلویزیون توسط کنترل روشن می شود، اما با گیرنده دیجیتال یا دستگاه پخش کننده خیر.

گیرنده دیجیتال به طور صحیح، با تلویزیون شما ارتباط ندارد. مطمئن شوید که این مشکل اتفاقی و انتخابی بوده (با تمام گیرنده ها اتفاق نمی افتد) و اگر اینگونه بود، گیرنده را خاموش کرده و برای 15 ثانیه (حداقل) از برق بکشید. سپس مجددا به برق متصل نمایید.

 

4. تنظیمات تلویزیون خراب شده و بهم ریخته است.

شاید گربه و یا کودک نوپای شما کنترل تلویزیون را دست گرفته است، در هر صورت تنظیمات تلویزیون شما از آنچه که میخواهید بسیار فاصله دارد، طوری که تنها می خواهید آنها را به حالت اول برگردانید. سریعترین راه برای اینکار، می تواند تنظیم مجدد تلویزیون به تنظیمات کارخانه باشد. اینکار برای مدل های مختلف تلویزیون متفاوت است. از دفترچه راهنمای تلویزیون خود و یا وب سایت سازنده، دستورالعمل های لازم را دنبال کنید.

 

5. زیرنویس هنگامی که شما آن را نمی خواهید، روشن است (خاموش است).

استفاده از زیرنویس معمولا برای گیرنده های دیجیتال و یا زمانی که بوسیله پخش کننده های مختلف مانند دی وی دی پلیر و... می خواهید فیلم یا ویدئویی ببینید، مورد استفاده قرار می گیرد. معمولا کنترل تلویزیون و یا پخش کننده دارای دکمه زیرنویس یا CC بوده و از طریق منوی تنظیمات تلویزیون در بخش زیرنویس ها نیز می توان این قابلیت را تنظیم و تغییر داد.

 

6. گیرنده دیجیتال یا ماهواره گیر کرده و هنگ کرده است.

گیرنده دیجیتال یا ماهواره شما، مخصوصا اگر یک دستگاه دی وی آر (DVR) باشد، درواقع یک رایانه بسیار ساده بوده و مانند هر رایانه دیگری می تواند قفل کرده یا اصطلاحا هنگ کند. اولین اقدام شما می بایست خاموش کردن دستگاه و جدا نمدن کابل آن از پریز باشد. سپس به مدت حداقل 15 ثانیه صبر کنید و دوباره آن را روشن کنید. اینکار اساسا گیرنده شما را مجددا راه اندازی می کند. جهت جلوگیری از قفل کردن ها یا هنگ کردن های بعدی، مطمئن شوید که خروجی های هوای گرم یا محل فن های گیرنده را نپوشانید، چرا که اغلب هنگ کردن دستگاه به دلیل گرمای بیش از حد اتفاق می افتد.

 

7. تصویر تلویزیون به نظر دانه دانه می رسد.

این اتفاق در تلویزیون های جدید بسیار رایج است، و به این معنی است که تنظیمات میزان تیزی یا برجستگی تصویر (sharpness) برای محتوایی که دریافت می کنید، خیلی زیاد است. در حقیقت، برخی از کارشناسان توصیه می کنند تا شدت تیزی تصویر را صفر نمایید، زیرا این مشخصه اغلب مشکلات موجود در تصویر خود منبع را نیز تشدید می کند.

 

8. تلویزیون به درستی تصاویر 4k یا دیگر تصاویر با رزولیشن بالا را نمایش نمی دهد.

در اینجا دو مشکل وجود دارد. ابتدا اگر تلویزیون 4k جدید شما به نظر می رسد که بیش از اندازه روشن است و شدت رنگ های آن بالاست و جزئیات نیز تیره نمایش داده می شوند، احتمالا در فروشگاه بر روی حالت شفاف یا Vivid قرار گرفته است. این حالت برای نمایش در فروشگاه است. شما احتمالا می خواهید که آن را به یکی از حالت های نرمال، سینمایی (یا حالت بازی، اگر اهل بازی هستید) ریست نمایید.

مسئله دیگر این است که گیرنده AV شما یا هر جزء دیگری که بین منبع و تلویزیون قرار می گیرند، باید HDMI 2.0a باشند، و یا اینکه این اجزاء به سادگی از انواع مدل های 4k پشتیبانی نمی کنند.

 

9. تصویر جمع شده، کشیده شده یا برش داده شده است.

این مشکل عمدتا به دلیل تنظیمات نادرست اندازه تصویر که همچنین زوم، عرض، نسبت ابعاد و یا تصویر نامیده می شود، می باشد. بهترین حالت تنظیمات، در اغلب موارد، Direct یا Just-Fit است، که به تلویزیون شما دستور می دهد تا ویدئو را به همان صورتی که دریافت می کند، نمایش دهد. البته اگر شما یک دستگاه پخش دی وی دی یا سیستم بازی قدیمی دارید، بهتر است اندازه تصویر را بر روی 3:4 تنظیم کنید. در غیر این صورت، تلویزیون شما آن را به نسبت 16:9 که امروزه متداول است، می کشد. در صورت استفاده از کامپیوتر، Overscan را خاموش کنید تا از بریدگی های عجیب تصویر جلوگیری کنید.


  • sam sami

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی