تعمیرگاه مجاز مرکزی لوازم خانگی

تعمیرگاه مجاز مرکزی تعمیرات لوازم خانگی

تعمیرگاه مجاز مرکزی لوازم خانگی

تعمیرگاه مجاز مرکزی تعمیرات لوازم خانگی

ما یک تعمیرگاه معتبر در شهر تهران هستیم که سالهاست با توجه به تعامل با برند های معتبر روز دنیا کار پشیبانی از محصولاتشان رابه عهده گرفته ایم و همیشه در این کار موفق بوده ایم

کلمات کلیدی

نمایندگی مجاز تعمیر ماشین لباسشویی

تعمیر لوازم خانگی

نمایندگی مرکزی ماشین لباسشویی بوش

تعمیرگاه تخصصصی ماشین لباسشویی بوش

تعمیرکار متخصص ماشین لباسشویی بوش

نمایندگی مجاز تعمیر ماشین لباسشویی ویرپول

نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی ویرپول

خدمات پس از فروش ماشین لباسشویی ویرپول

نمایندگی مرکزی ماشین لباسشویی ال جی

تعمیرگاه مجاز ماشین لباسشویی ال جی

تعمیر ماشین لباسشویی ال جی

نصب و تعمیر کولر گازی

تعمیرگاه تخصصی کولر گازی

تعمیر تلویزیون

تعمیرات یخچال فریزر بوش

تعمیرگاه مرکزی ماشین لباسشویی ویرپول

تعمیر تخصصی ماشین لباسشویی ویرپول

تعمیرات تخصصی ماشین لباس شویی ال جی

نمایندگی نصب و تعمیر کولر گازی

نمایندگی مرکزی تعمیر ماشین لباسشویی سانیو

ماشین لباسشویی سانیو

تعمیرات تخصصی ماشین لباسشویی سانیو

تعمیر فوری ماشین لباسشویی سانیو

نکات نصب کولر گازی

نمایندگی مرکزی نصب و تعمیر کولر گازی

نصب اسپیلت در تهران

نمایندگی مجاز تعمیرات یخچال فریزر آاگ

نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر آاگ

تعمیرگاه مرکزی یخچال فریزر آاگ

ماشین لباسشویی اوشن تعمیر

مشکلات متداول تلویزیون های سامسونگ

جمعه, ۲۸ تیر ۱۳۹۸، ۰۴:۴۳ ب.ظ

سامسونگ نامی آشنا در تولید محصولات الکتریکی و الکترونیکی از جمله تلویزیون می باشد. به طور قطع یکی از بهترین تلویزیون های حال حاضر در بازار ایران، تلویزیون های سامسونگ می باشند. اما به دلیل شرایط اقتصادی کنونی کشور، هزینه خرید این تلویزیون ها بسیار بالا بوده و بنابراین می بایست نهایت دقت و احتیاط را در برخورد با این دستگاه ها لحاظ کرد. زیرا تلویزیون های سامسونگ نیز همانند سایر برندها، ممکن است دچار مشکلات و خرابی هایی در عملکرد خود شوند.

در این مطلب قصد داریم تا در رابطه با مشکلات رایج تلویزیون های سامسونگ صحبت نماییم و راهنمایی هایی نیز جهت رفع این مشکلات بیان کنیم.

توجه داشته باشید که به دلیل سخت افزاری بودن عمده مشکلات مربوط به تلویزیون های سامسونگ، تعمیرات این دستگاه ها نیازمند داشتن دانش تخصصی در خصوص تعمیرات تلویزیون و به طور خاص تلویزیون های سامسونگ است و همچنین تکنسین مربوطه باید تجارب فنی کافی در این زمینه را داشته باشد. بنابراین هرگز در تعمیرات تلویزیون خود به افراد غیر متخصص و تازه کار اعتماد نکنید و با نمایندگی تعمیر تلویزیون سامسونگ تماس بگیرید.

 

روشن و خاموش شدن تلویزیون

یکی از مشکلات متداول تلویزیون های ال ای دی سامسونگ در سری های 5 این برند، روشن و خاموش شدن دستگاه است که بیشتر به دلیل ایراد در برد اصلی دستگاه رخ می دهد.

معمولا جهت عیب یابی و رفع این مشکل، تعویض نرم افزار تلویزیون، تعویض آی سی حاوی نرم افزار، تعویض قطعات مربوط به بخش حافظه و در نهایت تعویض کامل برد اصلی تلویزیون را می توان به عنوان مراحل مختلف کار نام برد.

 

دیر روشن شدن تلویزیون

مشکلات مربوط به روشن شدن تلویزیون همواره به بخش پاور آن مربوط می شود. این مشکل که بیشتر در تلویزیون های ال سی دی سامسونگ به چشم می خورد، معمولا در ابتدا به صورت روشن ماندن و چشمک زدن چراغ پاور و سپس روشن شدن تلویزیون پس از چند دقیقه آغاز می شود. با این حال، به مرور زمان تاخیر در روشن شدن تلویزیون بیشتر شده و درنهایت با آسیب رسیدن به بخش برد اصلی دستگاه، تلویزیون به طور کلی خاموش و دیگر روشن نمی شود.

 

قطع شدن تصویر

این مشکل با توجه به ساختار خاص تلویزیون های ال سی دی samsung، در موارد متعددی مشاهده شده است. در این مواقع و به دلیل خرابی برد تی کان تلویزیون که آخرین مرجع پردازش تصویر قبل از اعمال به پنل می باشد، تصویر تلویزیون قطع می شود. در این حالت بک لایت تلویزیون معمولا سالم است.

 

تلویزیون روشن شده و تصویر پس از چند ثانیه قطع می شود

عیب یابی تلویزیون های سامسونگ در این خصوص، ایراد را در برد بک لایت و ال ای دی های داخل پنل که نور بک لایت را می سازند، مربوط می سازد.

 

تلویزیون از حالت استند بای خارج نمی شود

در این مواقع ابتدا می بایست برد پاور دستگاه را مورد بررسی قرار داد. در صورتی که ایرادی در این بخش یافت نشد، می بایست به سراغ برد اصلی رفته و آن را تست نمود.

 

تلویزیون صدا دارد اما تصویر ندارد

در صورتی که تلویزیون سامسونگ شما تصویر نداشته اما صدا دارد، احتمالا ایراد از جانب بک لایت تلویزیون است. در تلویزیون های ال ای دی سری f سامسونگ، خرابی بخش بک لایت دستگاه بسیار گزارش شده است.

 


  • sam sami

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی