تعمیرگاه مجاز مرکزی لوازم خانگی

تعمیرگاه مجاز مرکزی تعمیرات لوازم خانگی

تعمیرگاه مجاز مرکزی لوازم خانگی

تعمیرگاه مجاز مرکزی تعمیرات لوازم خانگی

ما یک تعمیرگاه معتبر در شهر تهران هستیم که سالهاست با توجه به تعامل با برند های معتبر روز دنیا کار پشیبانی از محصولاتشان رابه عهده گرفته ایم و همیشه در این کار موفق بوده ایم

کلمات کلیدی

نمایندگی مجاز تعمیر ماشین لباسشویی

تعمیر لوازم خانگی

نمایندگی مرکزی ماشین لباسشویی بوش

تعمیرگاه تخصصصی ماشین لباسشویی بوش

تعمیرکار متخصص ماشین لباسشویی بوش

نمایندگی مجاز تعمیر ماشین لباسشویی ویرپول

نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی ویرپول

خدمات پس از فروش ماشین لباسشویی ویرپول

نمایندگی مرکزی ماشین لباسشویی ال جی

تعمیرگاه مجاز ماشین لباسشویی ال جی

تعمیر ماشین لباسشویی ال جی

نصب و تعمیر کولر گازی

تعمیرگاه تخصصی کولر گازی

تعمیر تلویزیون

تعمیرات یخچال فریزر بوش

تعمیرگاه مرکزی ماشین لباسشویی ویرپول

تعمیر تخصصی ماشین لباسشویی ویرپول

تعمیرات تخصصی ماشین لباس شویی ال جی

نمایندگی نصب و تعمیر کولر گازی

نمایندگی مرکزی تعمیر ماشین لباسشویی سانیو

ماشین لباسشویی سانیو

تعمیرات تخصصی ماشین لباسشویی سانیو

تعمیر فوری ماشین لباسشویی سانیو

نکات نصب کولر گازی

نمایندگی مرکزی نصب و تعمیر کولر گازی

نصب اسپیلت در تهران

نمایندگی مجاز تعمیرات یخچال فریزر آاگ

نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر آاگ

تعمیرگاه مرکزی یخچال فریزر آاگ

ماشین لباسشویی اوشن تعمیر

کارکرد صحیح یخچال فریزر جنرال الکتریک به سالم بودن ترموستات بسیار وابسته است. ترموستات کنترل دمای یخچال جنرال الکتریک را برعهده دارد، لذا در صورتی که مشکلاتی در رابطه با افت و خیز دمای یخچال جنرال الکتریک (GE) تجربه می کنید، ممکن است ایراد از ترموستات دستگاه شما باشد.

تعمیر و یا تعویض ترموستات امری است که باید به تعمیرکار فنی و باتجربه سپرده شود. در صورتی که از دانش کافی و ابزارآلات لازم برخوردار بودید، و عیب یابی یخچال فریزر جنرال الکتریک شما به معیوب بودن ترموستات انجامید، می توانید بعنوان راهنما مراحل زیر را برای نحوه تعویض ترموستات یخچال فریزر جنرال الکتریک خود دنبال کنید. در غیر این صورت بهتر است با نمایندگی تعمیرات یخچال جنرال الکتریک تاس بگیرید.

قطعات و ابزارآلات مورد نیاز:

ترموستات جدید، پیچ گوشتی، انبردست

تذکرات ایمنی!

پیش از انجام هر کاری ابتدا از قطع برق دستگاه مطمئن شوید. حتما دوشاخه برق یخچال فریزر جنرال الکتریک را از پریز بیرون بکشید.

مرحله اول– جدا نمودن مجموعه ترموستات از یخچال

جهت دسترسی به ترموستات لازم است که ابتدا درجه ی دما را بیرون آورید. برای اینکار به کمک یک پیچ گوشتی به زیر درجه کمی فشار آورده و به راحتی و به آرامی آن را خارج کنید. اکنون می توانید شفت ترموستات را ببینید. برای درآوردن مجموعه ترموستات لازم است که ابتدا مهره ای که شفت را در جای خود نگه داشته بوسیله انبردست باز نمایید. سپس پیچی که ترموستات را به بدنه یخچال پیچ نموده است را باز نمایید. ممکن است این پیچ در زیر یک درپوش قرار داشته باشد. درپوش را کنار زده و سپس پیچ را باز نمایید. حال می توانید کل مجموعه ترموستات را به آرامی از یخچال جدا نمایید.

مرحله دوم– درآوردن اتصالات ترموستات

درپوش یا کاوری که بر روی ترموستات قرار گرفته است را برداشته و با تکان دادن ترموستات به بیرون اتصالات آن را مشاهده نمایید. پیش از آنکه اتصالات را باز نمایید، بهتر است از آن عکسی تهیه کنید تا بعد از نصب ترموستات جدید بتوانید محل درست وصل کردن هر یک از اتصالات را پیدا کنید. سپس اتصالات را یک به یک از ترموستات جدا نمایید. بعضی ها را لازم است که با پیچ گوشتی باز کنید.

مرحله سوم– نصب و تعویض روکش لوله مویی

پس از قطع اتصالات ترموستات، مرحله بعدی درآوردن لوله مویی از داخل دیواره یخچال است که باید به آسانی و بدون اعمال زور انجام شود. سپس روکش را از روی لوله قدیمی درآورده و لوله مویی ترموستات جدید را درون دیواره قرار دهید و روکش را بر روی آن قرار دهید. سپس اتصالات آن را مطابق با عکس وصل نمایید.

مرحله چهارم– نصب ترموستات جدید

ترموستات جدید را در محل خود قرار داده و شفت آن را که از طرف دیگر بیرون میاید، را با مهره سفت نمایید. سپس سیم ها و اتصالات ترموستات را مطابق با عکس به حالت اولیه درآورید. مراقب باشید که سیم ها به جایی گیر نکنند. پس از سوار کردن کاور بر روی مجموعه آن را به دیواره یخچال متصل نموده و در جای خود پیچ کنید.

مرحله پنجم– نصب مجدد درجه دما

در نهایت پس از قرار گیری مجموعه ترموستات و سفت نمودن پیچ اتصال آن به یخچال، درجه دما را که در ابتدا خارج نموده بودید به جای خود بازگردانید. در این مرحله کار تعویض ترموستات یخچال جنرال الکتریک تمام شده و می توانید با وصل کردن دوشاخه برق عملکرد آن را تست کنید. همچنین توصیه می شود که یخچال جنرال الکتریک را بر روی درجه مناسبی قرار داده و از باز و بسته کردن زیاد آن خودداری نمایید.


  • sam sami

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی