تعمیرگاه مجاز مرکزی لوازم خانگی

تعمیرگاه مجاز مرکزی تعمیرات لوازم خانگی

تعمیرگاه مجاز مرکزی لوازم خانگی

تعمیرگاه مجاز مرکزی تعمیرات لوازم خانگی

ما یک تعمیرگاه معتبر در شهر تهران هستیم که سالهاست با توجه به تعامل با برند های معتبر روز دنیا کار پشیبانی از محصولاتشان رابه عهده گرفته ایم و همیشه در این کار موفق بوده ایم

کلمات کلیدی

نمایندگی مجاز تعمیر ماشین لباسشویی

تعمیر لوازم خانگی

نمایندگی مرکزی ماشین لباسشویی بوش

تعمیرگاه تخصصصی ماشین لباسشویی بوش

تعمیرکار متخصص ماشین لباسشویی بوش

نمایندگی مجاز تعمیر ماشین لباسشویی ویرپول

نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی ویرپول

خدمات پس از فروش ماشین لباسشویی ویرپول

نمایندگی مرکزی ماشین لباسشویی ال جی

تعمیرگاه مجاز ماشین لباسشویی ال جی

تعمیر ماشین لباسشویی ال جی

نصب و تعمیر کولر گازی

تعمیرگاه تخصصی کولر گازی

تعمیر تلویزیون

تعمیرات یخچال فریزر بوش

تعمیرگاه مرکزی ماشین لباسشویی ویرپول

تعمیر تخصصی ماشین لباسشویی ویرپول

تعمیرات تخصصی ماشین لباس شویی ال جی

نمایندگی نصب و تعمیر کولر گازی

نمایندگی مرکزی تعمیر ماشین لباسشویی سانیو

ماشین لباسشویی سانیو

تعمیرات تخصصی ماشین لباسشویی سانیو

تعمیر فوری ماشین لباسشویی سانیو

نکات نصب کولر گازی

نمایندگی مرکزی نصب و تعمیر کولر گازی

نصب اسپیلت در تهران

نمایندگی مجاز تعمیرات یخچال فریزر آاگ

نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر آاگ

تعمیرگاه مرکزی یخچال فریزر آاگ

ماشین لباسشویی اوشن تعمیر

واشر درب یا همان لاستیک دور درب در ماشین های ظرفشویی ال جی (LG)، با آب بندی دستگاه ماتع خروج آب و نشتی می شوند. البته این یکی از موارد کاربرد آنهاست. در صورتی که متوجه نشتی از جلوی دستگاه شدید، به احتمال زیاد لاستیک دور درب صدمه دیده یا ازبین رفته است.

معمولا لاستیک دور درب ماشین ظرفشویی ال جی بصورت دو تکه می باشد. تکه اول یا لاستیک بالایی، قسمت های کناری و بالای درب ماشین را می پوشاند و تکه پایینی بر روی ضلع پایینی درب نصب می گردد. ما در این آموزش قصد داریم تا نحوه تعویض لاستیک بالایی ماشین ظرفشویی ال جی را به شما بیاموزیم.

در صورتی که در زمینه تعمیر ظرفشویی ال جی تخصص کافی ندارید، می توانید با مرکز تعمیرات تخصصی کاراباما تماس بگیرید و یا اینکه درخواست تعمیرات خود را به صورت آنلاین ثبت نمایید.

تذکر!

پیش از انجام کار، بهتر است دوشاخه برق را از پریز بیرون کشیده و از بروز هرگونه حادثه ای جلوگیری نمایید.

گام اولبرداشتن پنل بالایی و پنل های کناری

برای تعویض لاستیک های درب، می بایست درب را جدا نمایید. برای اینکار دسترسی به لولاهای درب الزامی است. لولاهای درب را می توان پس از باز نمودن پنل بالایی و پنل های کناری براحتی مشاهده نمود. لذا ابتدا پیچ های مربوط به این پنل ها را باز کرده و آنها را یک به یک جدا کنید.

گام دومرها کردن سیستم پولی

با بررسی درب متوجه خواهید شد که این بخش از دستگاه توسط فنر و سیستم پولی نگه داشته شده است. لذا برای جدا نمودن درب لازم است تا ابتدا پولی ها را در دو طرف درب جدا نمایید. برای اینکار با بستن درب و درآوردن کاور پلاستیکی و استفاده از یک انبردست، سیستم پولی را در دو طرف درب رها نمایید.

گام سوم درآوردن درب ماشین ظرفشویی

در این مرحله می توانید درب را جدا نمایید. بدلیل وزن درب، اینکار را با احتیاط انجام دهید. ابتدا می بایست پنل جلویی درب را درآورید. برای اینکار، قاب زیر درب را با کشیدن آن به بیرون درآورید و سپس درب را بطور کامل باز نمایید. در هر سمت سه عدد پیچ وجود دارد که می بایست باز شوند. پس از درآوردن پنل جلویی درب، کلیپس لولاهای درب را می توان به کمک پیچ گوشتی و با آوردن کمی فشار رها نمود و بعد درب را جدا کرد.

گام چهارمتعویض لاستیک درب

ابتدا درب را روی یک سطح صاف قرار دهید. مراقب باشید که درب را خیلی نکشید زیرا سیم هایی به آن متصل است. لاستیک درب مابین لولاها و قسمت داخلی درب قرار می گیرد. در هر سمت می بایست دو پیچ را باز نمود تا لولاها آزاد و لاستیک قادر به درآوردن باشد. پس از اینکه لولاها را درآوردید، لاستیکی قدیمی را جدا نمایید و سپس لاستیک جدید را در همان محل نصب کنید. از قرارگیری صحیح لاستیک اطمینان حاصل نمایید.

گام پنجمنصب مجدد قطعات خارج شده

تا بدین جا مراحل مورد نیاز برای انجام تعویض لاستیک طی شده است. حال می بایست مراحلی که طی شد بصورت عکس انجام شود تا ظرفشویی به حالت اولیه بازگردد. برای شروع لولاهای درب را جا انداخته و سپس درب را دوباره متصل گردانید. سپس سیستم پولی را دوباره نصب کنید و درنهایت پنل های بالایی و کناری را بر روی دستگاه سوار کنید.


  • sam sami

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی