تعمیرگاه مجاز مرکزی لوازم خانگی

تعمیرگاه مجاز مرکزی تعمیرات لوازم خانگی

تعمیرگاه مجاز مرکزی لوازم خانگی

تعمیرگاه مجاز مرکزی تعمیرات لوازم خانگی

ما یک تعمیرگاه معتبر در شهر تهران هستیم که سالهاست با توجه به تعامل با برند های معتبر روز دنیا کار پشیبانی از محصولاتشان رابه عهده گرفته ایم و همیشه در این کار موفق بوده ایم

کلمات کلیدی

نمایندگی مجاز تعمیر ماشین لباسشویی

تعمیر لوازم خانگی

نمایندگی مرکزی ماشین لباسشویی بوش

تعمیرگاه تخصصصی ماشین لباسشویی بوش

تعمیرکار متخصص ماشین لباسشویی بوش

نمایندگی مجاز تعمیر ماشین لباسشویی ویرپول

نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی ویرپول

خدمات پس از فروش ماشین لباسشویی ویرپول

نمایندگی مرکزی ماشین لباسشویی ال جی

تعمیرگاه مجاز ماشین لباسشویی ال جی

تعمیر ماشین لباسشویی ال جی

نصب و تعمیر کولر گازی

تعمیرگاه تخصصی کولر گازی

تعمیر تلویزیون

تعمیرات یخچال فریزر بوش

تعمیرگاه مرکزی ماشین لباسشویی ویرپول

تعمیر تخصصی ماشین لباسشویی ویرپول

تعمیرات تخصصی ماشین لباس شویی ال جی

نمایندگی نصب و تعمیر کولر گازی

نمایندگی مرکزی تعمیر ماشین لباسشویی سانیو

ماشین لباسشویی سانیو

تعمیرات تخصصی ماشین لباسشویی سانیو

تعمیر فوری ماشین لباسشویی سانیو

نکات نصب کولر گازی

نمایندگی مرکزی نصب و تعمیر کولر گازی

نصب اسپیلت در تهران

نمایندگی مجاز تعمیرات یخچال فریزر آاگ

نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر آاگ

تعمیرگاه مرکزی یخچال فریزر آاگ

ماشین لباسشویی اوشن تعمیر

تعمیرگاه مجاز چیلر

تعمیرگاه مجاز چیلر نگاهی نو ، تخصصی برتر ، خدماتی متفاوت

تهویه مطبوع با سیستم سرمایشی یک ساختمان یکی از ضروری‌ترین نیازهای اولیه آن بنا به‌حساب می‌آید که نبود یا عدم کارایی درست آن می‌تواند مشکلات جدی را ه همراه داشته باشد. آیا در فصل گرم سال چیلر شما با مشکل مواجه شده و نیاز به سرویس و تعمیر دارد ؟ تعمیرگاه مجاز چیلر با داشتن تعمیرکارانی متخصص آماده ارائه خدمات تعمیراتی در سراسر تهران می‌باشد ما با توجه به داشتن شعب فراوان در سراسر تهران و البرز (کرج) در نزدیک‌ترین مکان به محل زندگی شما قرار داریم و با اولین تماس شما یکی از بهترین تعمیرکاران شهر را برای تعمیر چیلر شما اعزام خواهیم کرد.

چه زمانی نیاز است با تعمیرگاه مجاز چیلر تماس بگیرید؟

زمانی که چیلر شما با مشکلی مواجه می‌شود مانند خنک نکردن یا روشن نشدن آن یا بسیاری از مواردی که نشانه‌ای از خرابی در این سیستم است برای تعمیر چیلر خود اولین کاری که شما باید انجام دهید این است که با یک مرکز معتبر تعمیرگاهی تماس گرفته و درباره مشکل خود با آنها صحبت کنید زیرا متخصص این کار بوده و می‌توانند بهترین مشاور شما در این زمینه باشند پس بعد از مشاوره با آن‌ها تمامی کارهایی که به شما پیشنهاد می‌دهند را انجام دهید اگر با انجام تمامی موارد پیشنهادی همچنان مشکل شما پابرجا بود می‌توانید با نمایندگی تعمیرات چیلر یا تعمیرگاه مجاز چیلر تماس بگیرید تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن با اعزام یک تعمیرکار متخصص در این زمینه شمارا در حل کردن این مشکل کمک کنیم.

روش عیب یابی و برآورد هزینه تعمیر چیلر در تعمیرگاه مجاز چیلر چگونه است ؟

 زمانی که شما با تعمیرگاه مجاز چیلر تماس می‌گیرید ما فوراً با فرستادن یک تعمیرکار متخصص در این زمینه دستگاه شمارا موزد بازدید قرار خواهیم داد تعمیرکار چیلر بعد از بازدید اولیه گزارش کاملی را از میزان خرابی و مشکل تقریبی دستگاه به شما ارائه خواهد داد که در این گزارش میزان تقریبی هزینه تعمیر دستگاه نیز برآورد شده است که شما می‌توانید با توجه به شرایط خود و در صورت لزوم اجازه تعمیر را به همکاران ما بدهید تا بتوانند دستگاه شمارا تعمیر کرده و مشکل شمارا حل کنند باید توجه داشته باشد که تمامی قطعات و لوازمی که برای تعمیر دستگاه شما مورداستفاده قرار خواهد گرفت از بهترین و باکیفیت‌ترین قطعات است که از شرکت تولیدکننده تهیه‌شده و کاملاً با دستگاه شما مطابقت دارد.

درصورتی‌که بعد از بازدید و اعلام هزینه و مشکل دستگاه، شما از تعمیر آن به هر دلیل منصرف شدید با پرداخت حق کارشناسی و ایاب ذهاب به همکاران به آن‌ها اعلام کنید که فعلاً از تعمیر دستگاه منصرف شده‌اید و اگر در آینده نیاز به تعمیر و سرویس دستگاه داشتید می‌توانید با ما تماس گرفته و مجدداً درخواست سرویس کنید.

تعمیرکار چیلر در تعمیرگاه مجاز چیلر چگونه انتخاب مشوند؟

تمامی تعمیرکارانی که در تعمیرگاه مجاز چیلر و نمایندگی تعمیر چیلر مشغول به فعالت هستند قبل از این با انجام آزمون‌هایی از میان تعداد بسیار زیادی تعمیرکار انتخاب‌شده‌اند زیرا ما معتقدیم که تعمیرکاران ما ویترین کار ما هستند که در صورت رضایت مشتری از کار ایشان درهرصورت چه ازنظر برخورد و چه ازنظر تخصص در تعمیر چیلر می‌توانند مشتریانی راضی و ثابت را برای ما به همراه داشته باشند.

تعمیر چیلر در سریعترین زمان ممکن

خدمات سریع

ما در تعمیرگاه های مجاز چیلر با توجه به داشتن شعب متعدد در سراسر شهر تهران و کرج و نزدیک بودن به شما این امکان را داریم که در کوتاه ترین زمان ممکن برای تعمیر چیلر به منزل یا محل کارتان مراجعه کنیم.

تعمیر چیلر با کمترین هزینه

صرفه هزینه های کمتر

به این دلیل که ما به تمام نقاط قوت و ضعف تعمیر چیلر آشنایی کامل داریم در صورت بروز هرگونه مشکل در کمترین زمان ممکن به مشکل پی خواهیم برد و تمامی سعی خود را نسبت به تعمیر قطعات و نه تعویض آن به کار خواهیم بست.

متخصصان با تجربه در تعمیر چیلر

کارشناسان متخصص

تمامی کارشناسان و تعمیرکارانی که در تعمیرگاه‌های مجاز ما در سراسر تهران و کرج مشغول به فعالیت هستند از بهترین افراد در این زمینه بوده که هرساله با گذراندن دوره های عملی منظم و آشنایی با محصولات جدید مناسب ترین فرد برای تعمیر چیلر شما خواهند بود.

آیا می دانید چیلر چیست؟

چیلر دستگاهی جهت ایجاد برودت بر اساس عمل تراکمی و یا جذبی یک مایع می‌باشد.

انواع چیلر

چیلرها به دو دسته چیلرهای تراکمی و جذبی تقسیم می شوند. چیلرهای تراکمی با استفاده از انرژی الکتریکی و چیلرهای جذبی با استفاده از انرژی حرارتی باعث ایجاد برودت و سرما می شوند.

چیلر تراکمی

در چیلرهای تراکمی گاز ابتدا توسط کمپرسور، متراکم می گردد. این گاز سپس به کندانسور وارد شده توسط آب یا هوای محیط ، خنک شده و به مایع تبدیل می گردد این مایع با عبور از شیر انبساط یا لوله موئین وارد خنک کننده (اواپراتور) که در فشار کمتری قرار دارد می شود که این کاهش فشار باعث تبخیر مایع گردیده و در نتیجه مایع سرد کننده با گرفتن حرارت نهان تبخیر خود از محیط خنک کننده، باعث ایجاد برودت در موادی که با قسمت خنک کننده در ارتباطند می گردد.سپس گاز ناشی از تبخیر، به کمپرسور منتقل می شود و این چرخه تکرار می شود.

انواع چیلر تراکمی

  1. چیلر تراکمی رفت و برگشتی
  2. چیلر تراکمی اسکرو

چیلر جذبی

در چیلرهای جذبی برخلاف چیلرهای تراکمی از جذب کننده (Absorber) و مولد حرارتی (ژنراتور) بجای کمپرسور استفاده می گردد. عمومی ترین خنک کننده در چیلرهای جذبی سیستم لیتیوم برماید است. در این سیستم، در قسمت جذب کننده بخار آب توسط لیتیوم برماید غلیظ، جذب و در قسمت مولد حرارتی، آب بر اثر حرارت تبدیل به بخار می شود. بخار آب در کندانسور که دارای فشار ۱/۰ اتمسفر است به حالت مایع در می آیدو سپس در خنک کننده که تحت فشار ۰۱/۰ اتمسفر دوباره به بخار تبدیل می گردد و آب برای اینکه تبخیر گردد گرمای نهان خود رااز محیط خنک کننده می گیرد و باعث ایجاد برودت می گردد سپس بخار آب ایجاد شده در خنک کننده به جذب کننده منتقل می گردد و دوباره این چرخه تکرار می شود.

انواع چیلر جذبی

۱٫ گروه تک اثره (Single effect)

که خود به سه دسته چیلرهای تک اثره با تغذیه بخار، تک اثره با تغذیه آب داغ ( دمای بالای ۱۰۰ درجه سانتی‌گراد) و تک اثره با تغذیه آب گرم ( دمای زیر۱۰۰ درجه سانتی‌گراد) تقسیم می شوند که نحوه کار آنها مشابه بوده و همگی دارای حداقل یک مولد حرارتی می باشند.

۲٫ گروه دو اثره (Double effect)

که به دو دسته دو اثره با تغذیه بخار و دو اثره با شعله مستقیم طبقه بندی می شوند. این چیلرها، جز نسل جدید چیلرهای جذبی بوده و دارای سیکل تبرید کاملتری نسبت به چیلرهای جذبی تک اثره است.





  • sam sami

نظرات  (۱)

  • مرداس کمیل
  • عالی

    بیزحمت دنبال کنین
    ممنون
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی