تعمیرگاه مجاز مرکزی لوازم خانگی

تعمیرگاه مجاز مرکزی تعمیرات لوازم خانگی

تعمیرگاه مجاز مرکزی لوازم خانگی

تعمیرگاه مجاز مرکزی تعمیرات لوازم خانگی

ما یک تعمیرگاه معتبر در شهر تهران هستیم که سالهاست با توجه به تعامل با برند های معتبر روز دنیا کار پشیبانی از محصولاتشان رابه عهده گرفته ایم و همیشه در این کار موفق بوده ایم

کلمات کلیدی

نمایندگی مجاز تعمیر ماشین لباسشویی

تعمیر لوازم خانگی

نمایندگی مرکزی ماشین لباسشویی بوش

تعمیرگاه تخصصصی ماشین لباسشویی بوش

تعمیرکار متخصص ماشین لباسشویی بوش

نمایندگی مجاز تعمیر ماشین لباسشویی ویرپول

نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی ویرپول

خدمات پس از فروش ماشین لباسشویی ویرپول

نمایندگی مرکزی ماشین لباسشویی ال جی

تعمیرگاه مجاز ماشین لباسشویی ال جی

تعمیر ماشین لباسشویی ال جی

نصب و تعمیر کولر گازی

تعمیرگاه تخصصی کولر گازی

تعمیر تلویزیون

تعمیرات یخچال فریزر بوش

تعمیرگاه مرکزی ماشین لباسشویی ویرپول

تعمیر تخصصی ماشین لباسشویی ویرپول

تعمیرات تخصصی ماشین لباس شویی ال جی

نمایندگی نصب و تعمیر کولر گازی

نمایندگی مرکزی تعمیر ماشین لباسشویی سانیو

ماشین لباسشویی سانیو

تعمیرات تخصصی ماشین لباسشویی سانیو

تعمیر فوری ماشین لباسشویی سانیو

نکات نصب کولر گازی

نمایندگی مرکزی نصب و تعمیر کولر گازی

نصب اسپیلت در تهران

نمایندگی مجاز تعمیرات یخچال فریزر آاگ

نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر آاگ

تعمیرگاه مرکزی یخچال فریزر آاگ

ماشین لباسشویی اوشن تعمیر

تعمیر ماشین لباسشویی تمامی برندهای معتبر

سه شنبه, ۱۰ مرداد ۱۳۹۶، ۰۴:۵۶ ب.ظ

امروزه کمتر خانه ای پیدا می شود که ماشین لباسشویی نداشته باشند. این وسیله که جزو لوازم خانگی پرکاربرد هر خانواده ای ست، از جایگاه یک وسیله لوکس جهت آسایش و رفاه بیشتر به یک وسیله اساسی و ملزم برای گذران زندگی هر خانوار ایرانی تبدیل شده است. بخصوص در زمانی که بسیاری از افراد شاغل امروزی دارای برنامه های شلوغ کاری بوده و وقت کافی برای شستن لباسها بصورت دستی را ندارند. لذا کارکرد صحیح و در بهترین شرایط یک ماشین لباسشویی امری است که مطلوب همگان است. اما این مسئله چندان حائز اهمیت نبوده و یا مرتبا مورد اغفال دارندگان ماشین لباسشویی قرار می گیرد تا زمانی که دستگاه از کار افتاده و حجم زیادی از لباسهای کثیف را باقی می گذارد.
جای نگرانی نیست! تعمیرکاران باتجربه و متخصصان فنی نمایندگی تعمیر لباسشویی ال جی سالهاست تعمیرات برندهای مختلف انواع ماشین لباسشویی ال جی (LG) را برعهده داشته و در این امر برای کمک به شما حاضرند. 

ماشین لباسشویی سامسونگ، ال جی، بوش و ... بطور کلی از 4 سیکل شامل پر شدن از آب، شست و شو با کف، چرخش و تخلیه تشکیل شده که بسته به مدل، برند و نوع برنامه شست و شو، این سیکل ها تکرار می شوند. هر چند این 4 مرحله ساده و ابتدایی می باشند، اما دلایل بسیاری می توانند موجب اختلال در اجرای هر یک از آنها شوند. توصیه اکید ما به شما این است که تعمیر ماشین لباسشویی بوش، سامسونگ (Samsung) و ال جی خود را به هیچ وجه شخصا انجام نداده و انجام کارهای تخصصی را تنها به متخصصان حرفه ای و باتجربه نمایندگی لباسشویی سامسونگ بسپارید.
تنها با نگاه کردن به قیمت تعدادی از ماشین های لباسشویی موجود در بازار قادر خواهید بود که دلیل توصیه ما برای پرهیز از انجام تعمیرات بصورت شخصی و یا سپردن کار به دست افراد غیر حرفه ای را متوجه شوید. از آنجا که قیمت لوازم خانگی امروزه بسیار بالا بوده، بهتر است در مراقبت از وسایل پرمصرف خود چون لباسشویی نهایت دقت را بعمل آورید و از معاینه ناشیانه اجزای دستگاه بپرهیزید!
همپنین در چنین شرایط اقتصادی بهتر است که به فکر مدیریت هزینه های خود باشید. در صورتی که ماشین لباسشویی شما با هرگونه مشکلی در رابطه با کارکرد خود در شستن لباسها، تخلیه آب، چرخش نامنظم و معیوب، آبریزش، صدا و لرزش بسیار بالا و یا کار نکردن کلی مواجه گردید، بهتر است ابتدا با ما در دیجی تعمیرگاه تماس گرفته و از سرویس بازدید متخصصان حرفه ای ما برای بررسی دستگاه خود استفاده نمایید. در صورتی که مشکل شما قابل تعمیر باشد تکنسین حاذق، راهکارهای موجود را با شما در میان خواهد گذاشت. لذا می توانید از صرف هزینه بی جهت برای خرید یک ماشین لباسشویی جدید و گران قیمت جلوگیری نمایید.

نیازی نیست از خانه بیرون رفته، بدنبال تعمیرکار خوب و حرفه ای باشید و لباسشویی خود را با زحمت بسیار به تعمیرگاه ببرید!
ما درک می کنیم که چرا یافتن تعمیرکار باتجربه و مورد اعتماد که در کوتاه ترین زمان ممکن توانایی رفع مشکل ماشین لباسشویی شما را داشته باشد و آسایش حاصل از لباسهایی تمیز و خوشبو را به شما برگرداند، کاری دشوار و برای بسیاری از افراد پرمشغله امری ناممکن است. خدمات سرویس و تعمیر ماشین لباسشویی بوش در منزل شما و در زمان مقرر شده از سوی خودتان انجام خواهد گرفت. در صورت تماس و یا تکمیل فرم همکاران ما در کوتاهترین زمان ممکن نزدیکترین تکنسین حرفه ای را به منزل شما اعزام خواهند نمود.

مشکلات متداول ماشین لباسشویی ال جی، بوش و سامسونگ

ماشین لباسشویی روشن نمی شود و از کار افتاده است:
بسیاری از مواقع این مشکل ناشی از فعال شدن سوئیچ عدم تعادل می باشد که به دلیل عدم توازن بار به وجود می آید. برای رفع این مشکل می توانید لباس ها را به صورت یکنواخت در داخل سبد ماشین لباسشویی قرار دهید و مجدداً دستگاه را راه اندازی نمایید. اگر مشکل همچنان باقی بود ممکن است ایراد از برد فرمان بوده یا تایمر الکترونیکی دچار مشکل شده باشد که در چنین مواقعی باید دستگاه توسط تعمیرکار ماشین لباسشویی ال جی بازدید شود.
سبد ماشین لباسشویی به درستی نمی چرخد و یا اصلاً نمی چرخد:
زمانی که آب موجود در لباس ها در انتهای سیکل شست و شو همچنان زیاد باشد، می تواند نشانه این باشد که سبد لباسشویی به درستی نمی چرخد. این مشکل می تواند به چند دلیل ایجاد شود: سوئیچ درب و یا ضامن درب مشکل داشته باشد، سلنوید چرخش سوخته باشد، مشکلی در سیم های رابط وجود داشته باشد، تسمه دستگاه پاره و یا بریده شده و یا ایرادی در اجزای داخلی یا تایمر الکترونیکی به وجود آمده باشد.
لرزش بیش‌ از اندازه ماشین لباسشویی سامسونگ:
در صورتی‌ که ماشین شما دچار لرزش بیش از حد می باشد، ممکن است دلیل این مشکل تراز نبودن لباسشویی باشد و یا اینکه دستگاه بر روی کفپوش نامناسب و لق قرار گرفته باشد. همچنین پدها یا نوارهای لرزش گیر داخلی (که ممکن است خورده یا ساییده شده باشند) می توانند عامل این مشکل باشند. دقت داشته باشید که این یکی از شایع ترین مشکلات ماشین لباسشویی بوش، ال جی و سامسونگ است که در صورت برطرف نشدن با هر بار استفاده به اجزای بیشتری آسیب زده و باعث بالا رفتن هزینه تعمیرات خواهد شد. 
آب سرد وجود ندارد:
در این حالت ممکن است شیر ورودی آب سرد به دستگاه بسته نشده باشد و یا رسوبات موجود موجب انسداد شیر و شلنگ متصل به آن شده باشند یا مادر برد اصلی دستگاه فرمان وارد شدن آب به دستگاه را صادر نکند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی