تعمیرگاه مجاز مرکزی لوازم خانگی

تعمیرگاه مجاز مرکزی تعمیرات لوازم خانگی

تعمیرگاه مجاز مرکزی لوازم خانگی

تعمیرگاه مجاز مرکزی تعمیرات لوازم خانگی

ما یک تعمیرگاه معتبر در شهر تهران هستیم که سالهاست با توجه به تعامل با برند های معتبر روز دنیا کار پشیبانی از محصولاتشان رابه عهده گرفته ایم و همیشه در این کار موفق بوده ایم

کلمات کلیدی

نمایندگی مجاز تعمیر ماشین لباسشویی

تعمیر لوازم خانگی

نمایندگی مرکزی ماشین لباسشویی بوش

تعمیرگاه تخصصصی ماشین لباسشویی بوش

تعمیرکار متخصص ماشین لباسشویی بوش

نمایندگی مجاز تعمیر ماشین لباسشویی ویرپول

نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی ویرپول

خدمات پس از فروش ماشین لباسشویی ویرپول

نمایندگی مرکزی ماشین لباسشویی ال جی

تعمیرگاه مجاز ماشین لباسشویی ال جی

تعمیر ماشین لباسشویی ال جی

نصب و تعمیر کولر گازی

تعمیرگاه تخصصی کولر گازی

تعمیر تلویزیون

تعمیرات یخچال فریزر بوش

تعمیرگاه مرکزی ماشین لباسشویی ویرپول

تعمیر تخصصی ماشین لباسشویی ویرپول

تعمیرات تخصصی ماشین لباس شویی ال جی

نمایندگی نصب و تعمیر کولر گازی

نمایندگی مرکزی تعمیر ماشین لباسشویی سانیو

ماشین لباسشویی سانیو

تعمیرات تخصصی ماشین لباسشویی سانیو

تعمیر فوری ماشین لباسشویی سانیو

نکات نصب کولر گازی

نمایندگی مرکزی نصب و تعمیر کولر گازی

نصب اسپیلت در تهران

نمایندگی مجاز تعمیرات یخچال فریزر آاگ

نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر آاگ

تعمیرگاه مرکزی یخچال فریزر آاگ

ماشین لباسشویی اوشن تعمیر

مهم نیست کولر آبی خود را از کجا خریداری کرده اید متخصصان حرفه ای و باتجربه ما نصب، سرویس و تعمیر کولر آبی تمام برندها و مدل ها را در استان تهران و کرج پشتیبانی می کنند.

تعمیر یخچال ساید بای ساید در سریعترین زمان ممکن

خدمات سریع

ما در تعمیرگاه های مجاز کولر آبی با توجه به داشتن شعب متعدد در سراسر شهر تهران و کرج و نزدیک بودن به شما این امکان را داریم که در کوتاه ترین زمان ممکن برای تعمیر کولر آبی به منزل یا محل کارتان مراجعه کنیم.

تعمیر ساید بای ساید با کمترین هزینه

صرفه هزینه های کمتر

به این دلیل که ما به تمام نقاط قوت و ضعف تعمیر کولر آبی آشنایی کامل داریم در صورت بروز هرگونه مشکل در کمترین زمان ممکن به مشکل پی خواهیم برد و تمامی سعی خود را نسبت به تعمیر قطعات و نه تعویض آن به کار خواهیم بست.

متخصصان با تجربه در تعمیر یخچال ساید بای ساید

کارشناسان متخصص

تمامی کارشناسان و تعمیرکارانی که در تعمیرگاه‌های مجاز ما در تهران و کرج مشغول به فعالیت هستند از بهترین افراد در این زمینه بوده که هرساله با گذراندن دوره های عملی منظم و آشنایی با محصولات جدید مناسب ترین فرد برای تعمیر کولر آبی شما خواهند بود.


تعمیر کولر آبی 

تعمیر کولر آبی


یکی از خدمات مرکز تخصصی ما، تعمیر کولر آبی توسط نیروهای متخصص فنی و آموزش دیده است. متخصصان فنی ما با در نظر گرفتن استاندارد های تعمیر کولر آبی دانش فنی خود را در زمینه تعمیرات کولر آبی به صورت مداوم به روز می کنند. یکی از خط مشی های اصلی تکنسین های تعمیر کولر آبی ما این است که:

اولا به جای اینکه از ابتدا و بدون بررسی لازم و برای راحتی کار به تعویض قطعات معیوب کولر آبی بپردازند، ابتدا بررسی می کنند که آیا قطعه مورد نظر قابل تعمیر است یا خیر؟ در صورتی که قابل تعمیر (البته با کارایی مفید و مقرون به صرفه بودن) باشد، به تعمیر آن می پردازند نه تعویض آن قطعه.

دوما در صورتی که تعمیر قطعه مورد نظر کولر آبی میسر نباشد و یا اینکه مقرون به صرفه نباشد، متخصصان فنی ما موظف هستند از قطعات اصلی و اوریجینال برای تعمیر کولر آبی استفاده نمایند.





تعمیر کولر آبی

نصب کولر آبی

نصب کولر آبی یکی از تخصصی ترین اموری است که ما در این مرکز سال‌هاست به صورت کاملاً حرفه ای با کمک تیم متخصص و نصاب کولر آبی مشغول به انجام آن هستیم. تعمیرکاران ما با گذراندن دورهای علمی و عملی مشغول به این کار شده‌اند که به همین دلیل قبل از انجام کار با توجه به کارشناسی محل نصب کولر آبی، شما را در خرید دستگاه متناسب با محیط و محل نصب کولر آبی راهنمایی خواهند کرد و بعد از انجام امور کارشناسی، کار را همگام با استاندارهای صنعتی و قوانین شهرداری (زیباسازی نمای ساختمان) به انجام می‌رسانند. این مرکز سال‌هاست که با انعقاد قرار داد با سازمان های دولتی و خصوصی بزرگی همچون : بانک تجارت ، شرکت شیبا ، مخابرات استان تهران ، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ،شهرداری تهران ، مترو خط یک تهران، و… تخصص و صداقت خود را اثبات کرده است.

سرویس کولر آبی در تهران و کرج (البرز)

تعمیر کولر آبینگهداری و سرویس کولر آبی به صورت منظم باعث افزایش کارایی، کاهش مصرف انرژی و افزایش طول عمر آن می شود.

هرسال با شروع فصل تابستان خیلی از مردم احساس گرما میکنند و برای خنک شدن از کولر آبی استفاده می کنند تا از خنکای آن لذت ببرند ولی ما باید توجه داشته باشیم که هرکدام از لوازم‌ خانگی ما بدون در نظر گرفتن برند یا کشور سازنده آن احتیاج به سرویس دارند و اگر هر چند وقت یک‌ بار سرویس نشوند خراب‌شده و احتیاج به تعمیرکار دارند که ممکن است در اوج گرمای تابستان شما را از سرمای خودش بی‌نصیب گذاشته و علاوه بر هزینه و پیدا کردن یک تعمیرکار خوب چند ساعتی حتی چند روزی را در گرما بمانید، بنابراین بهترین راه پیشگیری است یعنی قبل از خراب شدن کولر آبی آن را سرویس کنید زیرا تعمیرات کولر آبی یکی از احتیاجاتی است که میبایست در کوتاه ترین زمان ممکن انجام شود.


چرا بهتر است تعمیر کولر آبی خود را به ما بسپارید؟


  • داشتن فنی کارانی که به طور مداوم در دوره های آموزشی دانش خود را به روز میکنند
  •  استفاده از قطعات اصلی و اورجینال در تعویض قطعات
  •  رتبه یک در تعمیر لوازم منزل در شهر تهران و کرج
  •  ۹۰ روز گارانتی خدمات ارائه شده
  •  قیمت‌های منصفانه تعمیرات برابر با نرخ تعیین‌شده از سوی نهادهای نظارتی
  •  متخصصان و تعمیرکارانی با میانگین ۱۱ سال تجربه
  •  برآورد هزینه تخمینی قبل از انجام تعمیرات
  •  انعطاف در تعیین زمان تعمیرات

تعمیرگاه تخصصی و مجاز تعمیر کولر آبی چیست ؟

تعمیرگاه تخصصی و مجاز ما بهترین و قابل اعتمادترین گزینه برای نصب، سرویس و تعمیر کولر آبی شما می باشد. با ده ها متخصص حرفه ای و با تجربه در سراسر تهران و کرج و گارانتی خدمات ارائه شده ما بهترین انتخاب شما برای تعمیر کولر آبی شما هستیم. مهم نیست که کولر آبی شما از کدام برند و مدل می باشد زیرا ما تمامی برندهای معتبر و معروف از جمله آبسال، برفاب، انرژی، سپهرالکتریک، لورچ و …



مشکلات متداول کولر آبی که نیاز به تعمیر دارند :


  •  در هنگام روشن شدن و یا در حین کار کردن کولر آبی سر و صدای عجیب می دهد.
  •  کولر آبی روشن نمی شود.
  •  کولر آبی بجای خنک کردن باد گرم می دهد.
  •  کولر آبی آبریزش دارد.
البته دلایل دیگه ای هم وجود دارد که ممکن است باعث بوجود آمدن مشکلاتی برای کولر آبی شود. اگر شما مشکلی دارید که در لیست بالا وجود ندارد و یا نمی دانید که به چه علت کولر آبی شما به درستی کار نمی کند می توانید با ما تماس بگیرید تا در اولین فرصت یک متخصص جهت عیب یابی کولر آبی و در صورت تمایل جهت تعمیر آن برای شما ارسال شود.


تعمیرگاهی برای معتبر ترین برندهای کولر آبی در ایران

تعمیر کولر آبی


ما در این مرکز با توجه به تعامل با تمامی برندها و شرکت‌های مطرح در زمینه تولید کولر آبی سال‌هاست کار پشتیبانی و تعمیر کولرآبی، این وسیله ارزشمند را به عهده گرفته‌ایم و در تعمیر بهترین برندها تخصص بالایی داریم.
ما با بهره گرفتن از متخصص‌ترین و متعهدترین تعمیرکاران و برپا کردن دوره‌های آموزشی تخصصی منظم به بهترین نحوه ممکن کولر آبی شما را تعمیر و آماده‌به‌کار می‌نماییم؛ و خوشحالیم که می‌توانیم در تمامی طول سال و در ۲۴ ساعت شبانه‌روز بهترین خدمات را به هم‌وطنان عزیز ارائه دهیم.
برای انجام هریک از خدمات زیر می‌توانید با نزدیک‌ترین تعمیرگاه یا با دفتر مرکزی تماس گرفته تا در کم‌ترین زمان ممکن با اعزام یک کارشناس به شما کمک کنیم.

  • نصب کولر آبی
  • تعمیرات تخصصی کولر آبی
  • سرویس سالیانه کولر آبی
  • تعویض قطعات کولر آبی
  • تعویض پوشال کولر آبی
  • تعویض تسمه کولر آبی
  • تعویض بلبرینگ کولر آبی
  • تعویض پمپ آب کولر آبی
  • تعویض و تعمیر موتور و دینام کولر آبی
  • نصب و تعمیر کلید برق کولر آبی
 و …
  • sam sami

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی