تعمیرگاه مجاز مرکزی لوازم خانگی

تعمیرگاه مجاز مرکزی تعمیرات لوازم خانگی

تعمیرگاه مجاز مرکزی لوازم خانگی

تعمیرگاه مجاز مرکزی تعمیرات لوازم خانگی

ما یک تعمیرگاه معتبر در شهر تهران هستیم که سالهاست با توجه به تعامل با برند های معتبر روز دنیا کار پشیبانی از محصولاتشان رابه عهده گرفته ایم و همیشه در این کار موفق بوده ایم

کلمات کلیدی

نمایندگی مجاز تعمیر ماشین لباسشویی

تعمیر لوازم خانگی

نمایندگی مرکزی ماشین لباسشویی بوش

تعمیرگاه تخصصصی ماشین لباسشویی بوش

تعمیرکار متخصص ماشین لباسشویی بوش

نمایندگی مجاز تعمیر ماشین لباسشویی ویرپول

نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی ویرپول

خدمات پس از فروش ماشین لباسشویی ویرپول

نمایندگی مرکزی ماشین لباسشویی ال جی

تعمیرگاه مجاز ماشین لباسشویی ال جی

تعمیر ماشین لباسشویی ال جی

نصب و تعمیر کولر گازی

تعمیرگاه تخصصی کولر گازی

تعمیر تلویزیون

تعمیرات یخچال فریزر بوش

تعمیرگاه مرکزی ماشین لباسشویی ویرپول

تعمیر تخصصی ماشین لباسشویی ویرپول

تعمیرات تخصصی ماشین لباس شویی ال جی

نمایندگی نصب و تعمیر کولر گازی

نمایندگی مرکزی تعمیر ماشین لباسشویی سانیو

ماشین لباسشویی سانیو

تعمیرات تخصصی ماشین لباسشویی سانیو

تعمیر فوری ماشین لباسشویی سانیو

نکات نصب کولر گازی

نمایندگی مرکزی نصب و تعمیر کولر گازی

نصب اسپیلت در تهران

نمایندگی مجاز تعمیرات یخچال فریزر آاگ

نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر آاگ

تعمیرگاه مرکزی یخچال فریزر آاگ

ماشین لباسشویی اوشن تعمیر

به متخصصان ما برای تعمیر و سرویس کولر گازی اعتماد کنید. مهم نیست کولر گازی خود را از کجا خریداری کرده اید متخصصان حرفه ای و باتجربه ما جابجایی، نصب، سرویس و تعمیر کولر گازی تمام برندها و مدل ها را در استان تهران و کرج پشتیبانی می کنند.



21- هرگز داخل لوله سیکل مبرد را با اکسیژن تمیز نکنید. این کار باعث انفجار در داخل سیکل شده و با ورود اکسیژن به محفظه کمپرسور و ترکیب آن با روغن کمپرسور باعث آتش سوزی یا انفجار کمپرسور می شود.



22- در حالتی که سر لوله باز است و فعلا عملیات لوله کشی قرار نیست انجام شود ؛ حتما ابتدا و انتهای لوله را با یک درپوش مسدود نمایید ؛ در غیر این صورت ممکن است رطوبت ، گرد و غبار و ذرات ریز وارد آن شود و در آینده به کولر گازی شما صدمه بزند.
23- حتما دور اتصال لوله درین را با چسب آب بندی نمایید ، ضمننا در دستگاه داخلی سر اتصال دیگر درین که بلا استفاده است را حتما درپوش کنید.
24- پس از نصب و لوه کشی کولر گازی ، تمامس لوله و اتصالات را تست نشتی کنید .
25- هرگز لوله کشی را بیشتر از طول استاندارد انجام ندهید. لوله کشی با طول بیشتر از حد استاندارد باعث افت راندمان دستگاه ، گردش نامناسب روغن در کولر گازی و نهایتا خرابی کمپرسور می شود.


26- هرگز دو یونیت داخلی و بیرونی را در اختلاف سطحی بیش از حد استاندارد نصب نکنید این کار باعث جمع شدن روغ کمپرسور در یونیت داخلی شده و برگشت آن به یونیت خارجی و کمپرسور را مشکل می کند و باعث صدمه دیدن کمپرسور می شود.

27- مراقب زانو ها و خم های لوله باشید. مسیری را انتخاب کنید که به حداقل خم کاری نیاز داشته باشد. همچنین حتما لوله ها را با لوله خم کن و تحت زاویه مناسب خم کنید. مراقب باشید لوله هل له یا دو پهن نشوند.

28- به سایز لوله های مبرد توجه کنید. در صورت اشتباه بودن سایز لوله ها عملکرد صحیح و عمر طولانی را نمی توان انتظار داشت. اگر لوله گاز مبرد بزرگتر از حد استاندارد باشد ، جریان مبرد در هنگام کار بسیار آهسته خواهد بود و برگشت روغن ، کمپرسور را با مشکل مواجه خواهد کرد. اگر لوله گاز مبرد کوچکتر از حد استاندارد باشد ، کولر گازی دچار  افزایش افت فشار و کاهش ظرفیت شده و نهایتا انتظار خوبی از آن نمی توان داشت.

29- به عایقکاری لوله های مبرد توجه نمایید نداشتن عایق و یا عایقکاری نادرست ، باعث کاهش ظرفیت دستگاه و ایجاد فشار غیر طبیعی می شود. هرگز دو لوله مایع و گاز را در یک غلاف عایق قرار ندهید ( حتما بین دو لوله عایق باشد.)


30- به شیر سه راهه سیستم توجه نمایید. اگر در زمان کارکرد دستگاه شیر سه راهه بسته باشد ، گاز نمی تواند به کمپرسور برگردد. در نتیجه دستگاه کار نکرده و سرما یا گرما ایجاد نخواهد شد. بعد از وکیوم کردن سیستم حتما مطمئن شوید شیر سه راهه باز است.

در قسمت بعدی 40 نکته در نصب کولر گازی به پایان میرسد.

  • sam sami

نظرات  (۱)

  • تجهیزات آشپزخانه صنعتی
  • با سلام و تشکر بابت مطلب بسیار خوبتون در مورد نصب کولر گازی.بسیار عالی
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی